Masal Anlat Baba..

                                                    
Bana bir masal anlat baba
İçinde bütün oyunlarım
Kurtla kuzu olsun şekerle bal 
 Baba bir masal anlat bana
İçinde denizle balıklar
Yağmurla kar olsun güneşle ay
Anlatırken tut elimi
Uykuya dalıp gitsem bile
Bırakıp gitme sakın beni
Bana bir masal anlat baba
İçinde tüm sevdiklerim
İçinde İstanbul olsun
 
bu öyle bir şarkıdır ki benim için notaların içerisinde bir çocuğun masal dünyasını anlatır.. öyle masum bir şarkıdır ki bence dizelerinde bir çocuğun korkularını hatırlatır.. ve aslında öyle derin bir anlamı vardır ki bana göre bir çocuğun babasına olan saf aşkını mırıldanır.. şarkının başlarken ki melodisi mesela.. nasıl duru ve sakindir.. bana bir çocuğun ruhunu anımsatır..
 
90'ların çocuğuysanız  eğer "Süper Baba"  dizisi ile büyümüşsünüzdür mutlaka.. Oya Küçümen'in o tiz ve yumuşak sesi kulaklarımıza çalınmıştır her hafta.. ve Şevket Altuğ'un şefkatli baba rolü dokunmuştur gönlünüze, ruhunuza..
 
ve siz de;
 
babanızın elini sıkı sıkı tutup masal anlatmasını beklemişsinizdir..
belki de uyumuşsunuzdur o güçlü elin huzuruyla..
veya hala bekliyorsunuzdur o eli uykuya dalacağınız her dakika..
kim bilir..
 

Hakkımda : Unknown

Beni tanimaya başlayan SEN hoşgeldin masal aileme.. hep mutlu kalmak, birlikte olmak dilegiyle..
    Blogger Comment
    instagram Comment

0 yorum:

Yorum Gönder